سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

نظرات (13)

جغله كوچولو
26 آذر 90 15:50
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
حاجی ابراهیم
26 آذر 90 20:24
سلام تصاویر کوچولوی قند عسل را دیدم ماشاالله .. الله اکبر ... خیلی توپولو و خوشگل و ملوسه ... خدا زیادش کنه.. یارانه اش فراموش نشود...
dp
26 آذر 90 23:06
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
هنگامه
27 آذر 90 9:45
یعنی این پسر خوشکل خوشتیپ جنتلمن ملوس تپل خوردنی گازگرفتنی فسقلی پسر دایی منه؟ من که باورم نمیشه...
هنگامه
27 آذر 90 9:49
سورنا عمه زری چپ میره راست میاد نازت میکنه. آرامشو از خونمون گرفتی
فاطمه دخمل خاله مامان
27 آذر 90 15:07
سلام مامان نسرین قربون اون احساساته بامزه ات برم سورنا جونم جیگرتو بخورم خام خام راستی کار جالبی بود حداقل این طوری از حال خودتو و سورنا و سیاوش باخبر میشیم وای عکسای 4 ماهگی اش خیلی بامزه بود ایشالا سربازیش
شبنم
28 آذر 90 1:45
چه توپولوی گاز گرفتنی شده این پسرک از عوض من گازش بگیر ایشالا از خاله بازی ها که فارغ شدی، بیام از نزدیک ببینمتون. راستی این موهاشو نمیخوای کوتا کنی؟ احساس میکنم داره میره تو چشش طفلکی
ساناز
28 آذر 90 11:47
آفرین نسرین جون غافلگیرم کردی! اونم با همچین پسری که آدم میخواد گازش بگیه بخدا ببینمش گازش میگیرم گفته باشم دوسش دارم
مریم
29 آذر 90 17:27
سلام نسرین جون ماشاالله هی داره خوشگلتر و خوردنی تر میشه این پسر گلت، کلی ذوق کردم عکساش رو دیدم, چقدر خوردنیه! از طرف خاله مریم حتما یه ماچ آبدارش بکن!
زینب
30 آذر 90 15:20
سلام مامانی چه پسر نازی داری لازم نیست از طرف من لپاشو گاز بگیری فقط محکم ماچش کن ایشالا از نزدیک ببینمش خودم زحمتشو می کشم .ا با این همه سفارش دوستان دیگه لپی برا بچمون نمونده
مرتضي
4 دی 90 13:58
sorena kochooloo dare har rooz khoshkel tar misheha
زینب
30 بهمن 90 16:59
سلام مامانی چرا عکس جدید نذاشتی برا نی نی خوشگلمون
زینب
10 اردیبهشت 91 18:53
سلام نسرین جونم نینیت هی داره خوردنی تر می شه اون عکس تعجبش خیلی با مزس ایشالا عروسیش