سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

تولد 1 سالگی قند عسل

1391/5/19 22:56
نویسنده : مامانی
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سورنای قشنگم

امروز 19 مرداد مصادف با 19 رمضان،قند عسل مامان یک ساله شد،باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که خدا یه هدیه آسمونی رو به ما عطا کرد،یه فرشته ی کوچولو،یه پسر ناز

دوست دارم فریاد بزنم و بگم

خدااااااااااااااایا خیلییییییییییییییییی ازت ممنونم که من رو لایق یه همچین هدیه نابی از جانب خودت دونستی،دلم می خواد هزار بار سجده شکر کنم به درگاهت که مادر یه همچین فرشته ای بودن رو تو تقدیر من مقدر کردی،خدایا سپاااااااااااااااس.

شیرمرد من همونطوری که می دونی امروز روز تولد تو مصادف شده با 19 رمضان که شب شهادت حضرت علی هستش و ما نتونستیم امروز برات جشن بگیریم ولی برای سلامتیت مامانی واست شله زرد نذری درستید و بین در و همسایه پخش کرد،ایشالا که خدا قبول کنه و به حق این ماه عزیز و به حق عزیزانش،عزیز منو همییییییشه سالم و سلامت و پیروز نگه داره

آااااااااااااامین

و اما جشن،ایشالا سری فرصت مناسب یه جشن مفصل هم برات می گیریم،تازه پس فردا هم می خوایم بریم آتلیه تانیش عکسا یه سالگیتو بگیریم،منم قول میدو عکساتو حتمن تو وبلاگت بذارم

فرشته آسمونی من،تولدت مباااااااااارک،ایشالا120 ساله بشی مااااااااادر

به امید فرداهایی بهتر

                          همراه با یه عالمه بووووووووووووس

                                                                   عاشق پسرش،مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)