سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

تولد 2 سالگی شیرمرد مامان و بابا

1392/5/19 23:45
نویسنده : مامانی
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترین بهانه زندگیم

داشتم به گذشته ها فکر می کردم،نه به گذشته های خیلی دور،همین دو سال پیش،چه روزهایی داشتیم با هم،بی قرار آمدنت بودم،با فکر تو روز و شبها به هم پیوند می خورد و همه فضای ذهنم پر بود از تجسم لمس دستای کوچولوت،با هر تکونت قند تو دلم آب می شد،دیگر طاقت نداشتم صبر کنم،دلم می خواست چشمای قشنگتو زودتر ببینم،بغلت کنم و یه دل سیر بوست کنم،دوست داشتم ساعتها تو آغوشم آروم بخوابی و من بوی تو رو با تمام وجودم حس کنم،مطمئن بودم که بوی بهشت میدی آخه میدونستم که یه فرشته کوچولو قراره مهمون همیشگی خونمون باشه.

آری عزیزکم 19 مرداد تداعی کننده ی بهترین روز زندگیمه،یادآور شادی های درونی ام،روزی که برای آخرین لحظات مهمان تو دلی مامانی بودی و بعدش می تونستم بی واسطه حضورتو لمس کنم،پایان شیرین ترین انتظار زندگی و آغاز مادر شدنم،اغراق نیست اگه بگم تو همچین روزی من طلوع آفتاب رو به چشم دیدم و تابش گرمای وجودت رو با تمام وجودم حس کردم .

 

عزیزترینم

آغاز سومین سال حضورت در کنار مامان و بابا رو تبریک می گم و امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد و خوشحال زندگی کنیم.

 

                                                                   دوست دارم-مامان

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اینم چند تا عکس از تولد خودمونی سورنا جونم که خونه خاله سمیه برگزار شد،البته بعد از خوشگذرونی اساسی توی شهربازی

راستی از خاله سمیه و عمو رضا ،هم بابت همراهیش تو روز تولد و هم بابت زحمتی که تو خونشون کشیدن،تشکر می کنیم،ایشالا تولد نی نی شون جبران می کنیم.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)