سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

شازده کوچولوی ما در هفته 34

1390/4/19 9:40
نویسنده : مامانی
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل گلم

این هفته دیگه ماه هشت هم تموم میشه و جدی جدی شمارش معکوس برا اومدنت شروع میشه.

هفته پیش 5 شنبه بعد از رفتن خاله پری و خونواده،من و بابایی رفتیم سونو تا ببینیم گل پسرمون چقدر قد کشیده و وزن گرفته،جیگر مامان و بابا تو هفته 34 بارداری(آخرین هفته ماه هشت)2300 گرم وزن داشت،ایشالا از اول مرداد که قراره من تو خونه بمونم و بیشتر استراحت کنم ،تو هم تپل تر بشی.

امروز بعد از کلی تاخیر قراره سرویس چوبتو بیارن بالاخره،مبارکت باشه قند عسلم.

راستی چند روزه که صبحها تا من می خوام چند دقیقه دیر تر از خواب بیدار شم،امون نمی دی،همش تکون تکون می خوری و میگی پاشو پاشو،حالا نمی دونم این از گشنگیه یا از علاقه تو به کار،الهی قربونش برم که از الان زور میگه و می خواد حرفشو پیش ببره.

من هم که دیگه به انواع و اقسام دردهای اعضا و جوارحم عادت کردم.

عیبی نداره مامانی،ایشالا تو صحیح و سالم به دنیا بیای،اینا رفع میشه.

چشم انتظارتم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)