سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

روز زن و روز مادر امسال

1390/3/4 14:22
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی   آره منم همون دیوونه همیشگی

دیروز 3 خرداد روز زن و البته روز مادر بود،من امسال به خاطر حضور قشنگ و مقدس تو ، تو چنین روزی عنوان مادر هم گرفتم.

من و بابایی و توی کوچولو سه تایی بیرون رفتیم و کلی خوش گذروندیم،بابا سیاوش برام گل خرید بعدشم رفتیم از اون جایی که من کباب ترکیاشو دوست دارم(نشاط) برام کباب ترکی مخلوط خرید که مطمئنم که تو هم نوش جون کردی و خوشت اومد و بعد اون هم به عنوان کادوی روز زن برام یه سکه خرید،راستی بابایی جای پسر کوچولوش هم به من تبریک گفت،امیدوارم روزی برسه که خودت با شیرین زبونیات چنین روزیو به مامانی تبریک بگی،وای که چقدر منتظر اون روزام پسر قشنگم...

تو راه کلی از تو حرف زدیم،از اینکه چقدر دوست داریم زودتر بیای تو بغلمون،فکر کنم باباجون کلی تو دلش باهات حرف داره که این همه بی قراره اومدنته،آخه میدونی بابایی کلا آدم کم حرف و به قول خودش اندرونی هستش و من تصور می کنم یه عالمه برات نقشه های پدر و پسری داره که با من ازشون حرف نزده.

پس حسابی مواظب خودت باش و زودتر بیا پیشمون،ما خیلی منتظریما،مامان و بابا مثل کوه پشتت وایستادن%

ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)