سورناسورنا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگی

باورم نمیشه سورنا داره 2 ساله میشه

1392/3/19 11:58
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود،19 مرداد 90 یه فرشته کوچولو اومد پیش ما

دقیقا 2 ماه دیگه سورن ما 2 ساله میشه،چقدر زود گذشت،چقدر به هم عادت کردیم،به خنده های کودکانه،به بازی های کودکانه،به شیرین زبونی هات،به شیطنت ها و به هزاران چیز دیگه که من با دنیا عوضشون نمی کنم،نمی دونم این همه قشنگی رو از کجا آوردی،این همه مهربونی،بعضی وقتها هاج و واج کارات می مونم،با خودم می گم خدایا بچه به این کوچولویی چطور می تونه همچین درک بزرگی داشته باشه،دلم ریش میشه وقتی می خوای با بابایی برین بیرون با اون بریده حرف زدنات و با اون پانتومیم بازیات به من میگی بیا،یا وقتی با من بیای بیرون پاهای بابا رو می گیری و میکشی که اونم بیاد،بابایی هم که دلش ضعف می کنه برای این کارات و می گیره حسابی می چلونتت.

خلاصه زندگی ما پر شده از رنگ های شاد کودکانه ات،پر از شیرینی شیرین زبونیات.

 زیباترین غزل زندگیم،امیدوارم همیییییییییییشه سه تایی در کنار همدیگه شاد و سالم زندگی کنیم ماچ

اینم چند تا عکس از آقا کوچولوی ما:

سورنای خوش تیپ

سورنای عشق ماشین

سورنای ورزشکار

یه سورنای خوش تیپ دیگه

سورنای منتظر غذا در حال بی سیم زدن به باباش

سورنای لمیده

سورنای نمازگزار

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارزو مامان سورنا
23 خرداد 92 21:06
خدا برات حفظش کنه...ماشالا نازو شیرینه...امیدوارم کنار هم خوش باشید همیشه


مرسی گلم،خیلی لطف داری